Vandaag, 06-01-2024, de kast weer ingeruimd.

En zo ziet het er nu uit:

Nu is dat niet zo'n klus, maar we hebben gebruik gemaakt van de situatie om weer eens de stukken uit te zoeken.
Het is toch zorgelijk dat die zo door elkaar raken, zelfs de wedstrijdstukken.

We hebben nu besloten dat er 10 sets wedstrijdstukken in een aparte krat zitten, die nergens anders voor gebruikt mogen worden dan externe wedstrijden.
We hebben ook wat nieuwe sets weten te maken uit de 2 zakken met "overige" stukken, dus er zouden voldoende stukken moeten zijn.
Ook hebben we besloten dat de meeste houten borden bij John worden opgeslagen.
Hierdoor en het feit dat de nieuwe kasten breder zijn, zorgt ervoor dat we het materiaal beter kunnen opslaan en John niet steeds onze printer naar huis vv moet slepen.

Nu nog zorgen dat de stukken niet weer door elkaar raken.
Dus:
- Afblijven van de wedstrijdstukken en
- Na een partij, altijd eerst de stukken opzetten ter controle en dan pas opruimen en niet(!) gewoon laten staan.

"We" waren John, Leo, MartinN, Pjotr en Ben, we waren van 10:30 tot 12:30 hiermee bezig.

Enige actiefoto's:

Klik hier voor meer foto's