Afgelopen vrijdag werden eindelijk de resterende 6 partijen tegen Chess Society Zandvoort gespeeld in het Louis Davids Carre.
Weken was het clublocaal van Chess niet beschikbaar en het vinden van een speeldatum was een ware opgave,
maar de gezamelijke inspanningen van Olaf en mijzelf leiden toch tot een bevredigende oplossing.
Pjotr en Willem zouden voouitspelen, maar Willem werd ziek en Pjotr verloor.
De partij van Willem tegen Olaf werd uiteindelijk remise

Chenwu zou op bord 1 FM Dikkenburg treffen, maar deze zat vast in het verkeer en dat was na een uur wachten een reglementair punt voor Chenwu.
Zonde van zijn avond en de volgende morgen zou de wekker al om 07:00 gaan voor het JCC.

Op bord 2 misten wij Achyuth en had ik invaller MartinN opgesteld, die slofte niet want hij mocht tegen 1e klas KNSB speler John Cornelisse.
Het krachtsverschil was te groot en zo was het 2.5-1.5 voor Chess.
De strijd op de overige borden was lang en hard.
Michiel werd in de opening onder de voet gelopen, verdedigde lang stug, maar kon het tij niet keren.
Wim maakte zeer verdienstelijk remise tegen een aanmerkelijk hoger gerate speler.
Ik had mijzelf tactisch op 7 gezet voor bordpunten, maar trof een jeugdspeler met 2060.
Kwam moeizaam uit de opening en geloofde er eigenlijk niet in, verbluffend wat je allemaal gemist hebt en welke kansen je toch had als je het dan snachts in de computer stopt.
Martin probeerde het nog lang tegen de taaie Chris van Bockel die 30 zetten alleen nog maar op het increment speelde!
Maar remise werd het toch en daarme hadden we met 5.5-2.5 verloren.

Uitslagen: