Volgens mij had scHoofddorp sinds mensenheugenis geen 3e team gehad. Maar buiten Erik en Michiel gerekend, die zich dat wel konden herinneren.
Maar Michiel zei wel dat het in de jaren 80 geweest moet zijn! 40 jaar geleden... Wat wel uniek is dat ons 3e team geheel uit jeugdspelers bestaat.

We gaan de borden af.
Op bord 1 had Rajeev pech, hij trof oud AAS speler Nico van Ruiten, door drukke baan wat aan lager wal geraakt, maar vroeger wel door mijzelf getraind.
In een moeilijk eindspel ging Rajeev ten onder.

Op bord 2 speelde Sparsh tegen een 900 speler en stond volgens mij beter. Op voorstel van Sparsh werd er opeens tot remise besloten.
Zondag in de training de partij maar eens bekijken.

Op bord 3 speelde Armin een goede partij met zwart en stond veel beter. Helaas, onervarenheid en onderschatting van zijn oude tegenstander leidde tot onoplettendheid en
wij taaie oudjes geven niet op en Armin verloor en daarmee ging de wedstrijd voor ons verloren. Een leerzame ervaring, hopelijk.

Op bord 4 speelde Jonathan een prima partij en na damewinst geloofde zijn tegenstander het wel.

Een (onnodige) 1.5-2.5 nederlaag. Nu spelen we voornamelijk met het 3e team om ervaring op te doen, dus geen ramp.
De volgende ronde treden we aan met de andere 4 jeugspelers, gelijk het NL-team EK-voetballen tegen Gibraltar, op naar 6-0!
Wat lastig wordt, want we spelen met 4 man. laughing

Er waren technische problemen met de uitslag, dus die komt later.

De uitslag:

Wel zijn er klaar voor!:

Nog meer foto's.