Vandaag speelden 9 van onze jeugdschakers mee in Leiden. Van tafel 1 tot 16 werd er meegespeeld. En er mochten bekers mee naar huis.

De grand prix van schaakvereniging Op Eigen Wieken in Leiden werd vandaag gespeeld. Met 16 groepen van 8 jeugdspelers een mooi vol toernooi.

Niet alleen zijn toernooien leuk omdat je veel partijen kunt spelen tegen andere jeugdschakers, door veel te spelen wordt je ook steeds beter. En grand prix's zijn extra leuk omdat je in groepen van gelijk niveau speelt. En je komt er altijd clubgenoten tegen.

Alle stappen zagen we vandaag dan ook vertegenwoordigd in de grand prix van Leiden:

• Achyuth speelde in groep 1
  • Rajeev in groep 2
  • Dominic in groep 7
  • Armin in groep 8
  • Joris in groep 9
  • Harun in groep 10
  • Boaz in groep 15
  • Jayden en Jake in groep 16

En prijzen waren er ook. Achyuth won het toernooi. Armin won zijn groep, Harun, Boaz en Jayden werden 3e in hun groep.

Iedereen goed gedaan! Gefeliciteerd als je partijen hebt gewonnen en misschien je rating weer hoger is geworden. En natuurlijk de prijswinnaars gefeliciteerd!

De uitslagen vind je hier: http://www.jc.leisb.nl/GP/toon_standen.php?seizoenen=2022-2023&toernooi=110028

Hieronder een paar foto's